Am ajuns și la Social Media Summit

Cum mă așteptam să fie.

M-am decis să merg la Social Media Summit de cum am aflat de eveniment, adică de prin ianuarie.

Cred că deja trăim într-o lume în care Social Media nu mai înseamnă like, share sau poze lucrate care să atragă comentarii false. Social Media a crescut foarte mult în ultimii ani și eu am plăcerea de a mă lăsa amețită, la nivel de blogger începător, încă, de toată evoluția asta.

Am venit aici din fix același motiv pentru care mă duc la toate evenimentele de acest gen: pentru a învăța să controlez toată forța asta. Pentru a încerca să îmi dau seama cum poate fi strunită și cum pot să evoluez ca blogger fără să mă las dusă de val.

Și mai sunt aici și pentru că voi întâlni oameni pe care îi citesc. Încă nu știu pe cine. Urmează să aflu.

Cum fu:

Da, s-a ridicat la înălțimea așteptărilor. Am întânit oameni faini, am băut Staropramen și cafea multă, am descoperit că la Garanti există o doamnă pe care o cheamă Virginia Oțel și care este foarte interesată să comunice cu clienții. Nu sunt client Garanti, dar datorită dumneaei, am devenit interesată de proiectele acestei bănci. Și asta îmi place la nebunie. Să văd că băncile, companiile în general, se promovează și așa: încurajând oameni de bine din țara asta.

Și a fost și distractiv, pentru că am avut la dispoziție „aparatură” pentru selfie, cu recuzită cu tot. Și ne-am făcut de cap.

Chinezu, de la care mi-am permis să iau prezentarea, este bloggerul numărul 1 și anul ăsta. Nu știu agențiile ce treabă fac și cum prin  preajma dumnealui, dar mie îmi place că este om fain, că împărtășește cunoștințe, că îi ajută și pe ăștia mici dintre noi. Iar asta trebuie să fi contribuit mult.

O altă prezentare faină a fost cea cu învățăturile din campania electorală.

Mi-a plăcut, ce să mai. Și încă mult.

7 învățături marca #SMSbucuresti2015:

  1. Conținutul original nu este neapărat și bun. Așadar, dacă nu ai ceva interesant de spus, nu spune. (marca Mugur Pătrașcu)
  2. În loc de planuri de postare, trebuie să ne îndreptăm spre planuri de conținut. Să știm ce vrem de la creația noastră. (marca Mugur Pătrașcu)
  3. Conținutul trebuie să fie reciclabil. Oare o să pot da share peste un an la ce „debitez” azi? Dacă nu, e posibil ca ceva să trebuiască îmbunătățit. (Alex Negrea m-a învățat asta)
  4. Este musai să fii politicos cu cei care te contactează, să le răspunzi la timp, să nu îi tratezi de sus. (Chinezu)
  5. Vino cu idei, propuneri, ceva în plus. ( Tot Chinezu)
  6. E OK să te bagi în seamă. Nu te vede nimeni dacă nu faci ceva să ieși în evindență.
  7. Cunoaște omul, nu agenția.

Nu uita să dai share! Mulțumesc!

Comments

Păreri

You may also like...

1 Response

  1. February 21, 2015

    […] Un ultim artico interesant: Luciana Corlan. O prezenta surprinzatoare pentru mine, nu c-as avea ceva cu ea, ci pentru ca o vad foarte rar la […]

Leave a Reply

Follow on Feedly
%d bloggers like this: